czwartek, 25 września 2014

Strefa 27 - rozdział 8

~Rozdział 8
~ Tajemnicza strefa, głucha aria powietrza.

***

Riven chodził z głową w chmurach od rana. Odkąd wyruszyli w dalszą podróż do strefy 25, nie odezwał się słowem do nikogo. W oddali Vaice śmiał się z czegoś, wraz z Kenem. Lily szła ostatnia. Czarnowłosy zwolnił, żeby dotrzymać kroku blondynce.
    - Kostka nadal cię boli ? - zapytał, niemal triumfalnie. Widział, że jego przyjaciółka długo nie wytrzyma z taką raną.
    - Nie. - odparła chłodno. - Jest dobrze.
    - Poważnie ? - spytał Riven. - W takim razie chodź nieco szybciej, bo zaraz się gubisz. - zaapelował. Nie dawał za wygraną. Wiedział, że blondynka zwichnęła kostkę, gdyż był tego świadkiem. Na dodatek Lily cały czas odmawia pomocy, więc będzie ich tylko opóźniać.
    Nagle oboje usłyszeli czyjeś stękanie. Kiedy się obejrzeli, spostrzegli Maddy, wlokącą się na szarym końcu.
    - I ty mówisz mi, żebym się pospieszyła ? - zaśmiała się cicho blondynka. - Siostro, co ci się stało ? - zapytała tym razem, zwracając się do brązowookiej.
    - Mhm. - wymamrotała Maddy. Nie była specjalnie przekonująca.
    - Przecież widzę, że jesteś blada. - zaapelował Riven i westchnął. - Chcesz się zatrzymać ? - Lily zdziwiła się, że jest taki miły w stosunku do jej siostry. Jeszcze wczoraj siedział cicho.
    - Nie kłopoczcie się mną. To tylko... - nie dokończyła, gdyż upadła na kolana i zemdlała. Lily momentalnie znalazła się przy niej i podtrzymała.
    - Maddy! - krzyknęła. - Vaice! - zawołała swojego brata. Ten zjawił się przy niej w nie mniej niż sekundę. Ken również podbiegł. Laurel podeszła powoli. Riven na chwilę wstrzymał oddech.
    Muszę ci coś powiedzieć. Zachowaj to w tajemnicy.
    W uszach odbiły mu się słowa brązowookiej. Zeszłej nocy, podeszła do niego i wyjawiła mu sekret, przez który teraz on patrzy na Lily zupełnie inaczej.
    Wkrótce, pewien człowiek przyjdzie zabrać moją siostrę. Będzie chciał ją wykorzystać do swoich nikczemnych planów. Proszę, chroń Lily z całych sił. Błagam!
    W tamtym momencie, po raz pierwszy, widział jak brązowooka się trzęsie. Najwidoczniej obwinia się, że to wszystko przez nią. Że przez nią, jakiś tajemniczy człowiek chce zabrać Lily. Jedynie jedno pytanie krążyło po jego głowie. Dlaczego ? Co takiego się stało ?
    Najwidoczniej nocne przechadzki nie wspomogły jej zdrowia.
    - Jest cała gorąca. - zaapelowała Laurel, przykładając brązowookiej rękę do czoła. - Jak daleko jeszcze do strefy 25 ? - zapytała.
    - Jeszcze jakieś sześć kilometrów... to nie jest tak daleko, w porównaniu z całą drogą, ale dla Maddy, teraz … - powiedział Vaice.
    - Musimy się tu zatrzymać. - oświadczyła Lily.
    - Ale... - Riven na moment zamilkł. Palcem wskazał kilka małych krzaków. Poruszały się.
    - Defekty. - wyszeptał Ken.
    - Tylko czekają, aż się zatrzymamy. - zaapelował czarnowłosy
    - Więc musimy dotrzeć do strefy 25 jeszcze dzisiaj i to szybko. - powiedziała Laurel. - Maddy, dasz radę iść ? To nie daleko. - zwróciła się do brązowookiej.
    - Przepraszam... - wyszeptała brązowooka. - Nie chcę was spowalniać... - spróbowała wstać, ale na marne. Ponownie upadła i została złapana przez Vaice'a.
    - No to pięknie. - powiedział Riven szeptem.
    - Macie może jakiś kłopot ? - tajemniczy, głęboki kobiecy głos zaskoczył nagle wszystkich. Obejrzeli się za siebie i spostrzegli damę o mocno czarnych oczach i równie ciemnych włosach. Wyglądała na około 30 lat.
    - Ktoś ty ? - zapytał oschle Riven.
    - Nazywam się Rachel. - zaapelowała nieznajoma. - Jakieś pół kilometra stąd znajduje się strefa. Myślę, że możecie się tam zatrzymać na jakiś czas. Zaprowadzić was ? Właśnie tam zmierzam.
    Vaice zmarszczył czoło.
    - Najbliższa strefa, to strefa 25. Do dwudziestki szóstki jest około dobre 20 kilometrów na zachód. Nigdy nie słyszałem o strefie będącej gdzieś w tych okolicach. - zaapelował. Ken potaknął.
    - Szukając Laurel przeszukałem każdą możliwą strefę, która miała numer powyżej dwudziestu. Nie znalazłem tutaj innej.
    - W takim razie nie sprawdziliście dokładnie. - rzekła ponownie Rachel. Podeszła bliżej bohaterów. Wszyscy popatrzyli na siebie niepewnie.
    - Pokaż nam, gdzie jest ta strefa. - zaapelował po chwili namysłu Vaice. Kobieta uśmiechnęła się, po czym machnęła na nich ręką, żeby szli za nią.
    - Pogięło cię ? - zapytała Lily szeptem. - To wygląda jak sytuacja z jakiegoś horroru. Potrzebujemy pomocy, znikąd zjawia się jakaś baba i prowadzi nas w miejsce, o którym nigdy nie słyszeliśmy. Zaje, Kurwa, biście.
    - Uspokój się. To sytuacja wyjątkowa. - odparł Vaice, biorąc Maddy na barana. - Kurde, Maddy, przytyłaś. - brązowooka coś tam mu od mruczała, ale mało kto to usłyszał. Wszyscy zgodnie ruszyli za Rachel.

    ***

    Lily skamieniała, kiedy ujrzała miejsce, do którego podążali. Wszędzie dookoła było pełno drzew. Ta strefa mieściła się jakimś lesie ? Ale nadal dziwiła się, że jej brat wcześniej jej nie widział. Skoro to było na tych terenach...
    - To już niedaleko. Wasza koleżanka poczuje się za niedługo lepiej. - zaapelowała ich przewodniczka. - Ta strefa słynie w niektórych za świetne herbaty i ziela lecznicze. - dodała z uśmiechem.
    Lily zauważyła, że Ken nieco zwalnia. Po chwili szła z nim na równej linii.
    - Możesz przewidzieć, jakie ona ma zamiary ? - zapytał szeptem.
    - Przewidzieć ? - nie zrozumiała blondynka.
    - No przecież widzisz przyszłość ? Częściej te bliższą, nie ?
    - To nie działa na zawołanie. Wizje nachodzą mnie co jakiś czas.
    - Jak to ? Znałem kilka takich osób i udawało im się czasem przywołać wizje na temat czegoś.
    - Serio ? - Lily nieco podniosła głos, przez co niemal zdradziło temat ich rozmowy.
    - Mogę spróbować cię tego nauczyć. Chcesz ? - spytał Ken, zniżając ton.
    - Jasne! - odparła blondynka, uśmiechając się szeroko.
    Blondyn odwzajemnił jej uśmiech. W tym momencie Lily zrobiła zdziwioną minę.
    - Coś nie tak ? Mam coś na twarzy ? - zapytał, nieco dziwną reakcją blondynki.
    - Nie. -odparła chichocząc. - Po prostu nigdy jeszcze nie widziałam cię uśmiechniętego. Rób to częściej, nie wyglądasz wtedy tak groźnie. - jej odpowiedź zszokowała go.
    Odwrócił głowę, żeby ukryć rumieniec. Fakt, może i zachował się jak małolat gadający z dziewczyną, ale to mu nie przeszkadzało. Lily podbiegła do Laurel i zaczęły dyskusję.

    ***

    Stanęli przed bramą porośniętą bluszczem. Dookoła było pełno drzew.
    - Dość... trudno byłoby to zauważyć. - zaapelował Vaice. Potrzebowali teraz pilnej pomocy, gdyż z takim ekwipunkiem nie poradziliby sobie z chorobą Maddy. Muszą się zatrzymać na jakiś czas w tej strefie.
    Kiedy tylko przekroczyli próg bramy, od razu zawiał przyjemny wiatr. Lily nagle poczuła zapach... piżma ? Nie mogła dokładnie tego określić. Szli ścieżką zarośniętą trawą.
    - Witam. - jakieś głosy, wydobywające się z gromadzącego się tłumu, nieco przeraziły bohaterów.
    - Goście tutaj to rzadkość. - wymamrotała Rachel.
    - To widać... - wyszeptał Riven. Szli gęsto zarośniętą ścieżką, aż w końcu znaleźli się pod jakimś większym budynkiem. Wokół niego stało większość ludzi. Jakaś rudowłosa dziewczyną podeszła do nich.
    - Wędrowcy ? - zapytała słodkim głosikiem. Vaice potaknął.
    - Potrzebujemy małej pomocy. Moja siostra rozchorowała się i potrzebuje lekarstw. - wskazał ruchem głowy na Maddy.
    - Oj biedactwo. - wymamrotała kobieta. - Wejdź z nią do środka. - zaapelowała, wskazując ruchem ręki wejście. Po chwili podeszła do nich jakaś inna kobieta. Miała długie, brązowe włosy i jasne oczy. Lili patrzyła na nią złośliwie. Miała niemalże każdą część ciała odsłoniętą. Tylko krótki, czarny top i spodenki. Z arogancją wypisaną na twarzy popatrzyła na bohaterów. Po chwili po prostu ich minęła. Blondynka obejrzała się za nią. Coś jej tu nie pasowało. Wszystko... nie trzymało się kupy.
    - Proszę, wejdźcie. - powiedziała po chwili rudowłosa kobieta. Wszyscy weszli do środka. Lily westchnęła. O dziwo, ten dziwny zapach zniknął. Zmarszczyła brwi.
    - Dziękujemy za pomoc. - zaczął Vaice. - Jednak, nigdy nie słyszałem o tej strefie. Co to za miejsce ? Która to strefa ?
    - Spokojnie. - nagle w drzwiach pojawiła się ta sama brązowowłosa dziewczyna. Przywlokła ze sobą swój arogancki wizerunek. - Najpierw pasowałoby się przedstawić łaskawie, nie uważasz ?
    - No tak. - odparł brat Lily. - nazywam się Vaice. To są moi kompani, Laurel, Riven, Ken i moja siostra Lily. - uśmiechnął się, po kolei wskazując na każdego wymienionego członka grupy.
    - Ja jestem Kate. - zaapelowała brązowowłosa. - Ta tutaj to Valentina. - wskazała swoją rudowłosą koleżankę. Przekrzywiła usta w brzydkim grymasie i zmierzyła wzrokiem każdego nowego przybysza. Natknęła się na ostre spojrzenie Lily. Obydwie spiorunowały się wzrokiem.
    - Chcecie może naszej herbaty ? Mamy naprawdę dobre zioła. - zaspokoiła sytuację rudowłosa.
    - Tak, poproszę. - wymamrotał Vaice, widząc to, co się dzieje.
    - Usiądźcie. - dodała Valentina.

    ***

    Lily siedziała na jednym z foteli w wielkim salonie. Sufit był przyozdobiony jasnym żyrandolem. W pomieszczeniu bez problemu zmieściłoby się kilkadziesiąt osób.
    - Jestem już. - zaapelowała rudowłosa, wnosząc do pomieszczenia tacę z kubkami z herbatą. Kate, stojąca niedaleko, obserwowała wszystko. Kiedy jej kompanka była już tylko kilka kroków od całej grupy, brązowowłosa uśmiechnęła się skrycie. Podstawiła nogę rudowłosej, przez to taca z jej rąk wylądowała na Lily.
    Kate próbowała stłumić śmiech.
    - Valentino, ty niezdaro. - wydukała z szerokim uśmiechem na twarzy.
    - Wybacz, przyniosę ci ręcznik. - zaapelowała szybko rudowłosa. Blondynka zaczęła po cichu liczyć do dziesięciu, żeby powstrzymać wściekłość. Laurel podeszła do niej.
    - Wszystko w porządku ? - zapytała jasnowłosa. Lily wstała w tej chwili z fotela i ruszyła, bez słowa, ku drzwiom. Jeszcze tylko zatrzymała się, tuż obok Kate. Brązowowłosa uśmiechała się triumfalnie. Nagle jej uśmiech zniknął. Lily patrzyła na nią morderczym wzrokiem. Kata opadła na kolana i zadrżała. Zaczęła ciężej oddychać. Złapała się za brzuch i jęknęła.
    Vaice rozszerzył oczy.
    - Lily, przestań! - podbiegł do siostry i złapał ją za ramię. - Uspokój się! - w tym momencie blondynka prychnęła i wybiegła z pomieszczenia. Kate wzięła głęboki oddech. Już z nią wszystko w porządku.
    - Co to było, do jasnej cholery ?! - zapytała brązowowłosa z irytacją.
    - Siedź cicho i ciesz się, że jeszcze żyjesz. - odparł Vaice.
    - Co to było ? - zapytała Laurel Rivena.
    - Lily miała świadomą wizję. - powiedział czarnowłosy. - To znaczy, że przed chwilą miała wizje. Ale dotyczyła ona czegoś konkretnego. Ona nie panuje nad sobą, kiedy widzi przyszłość. A ten atak nazywa głuchą arią powietrza. Bez powietrza... człowiek nie może żyć. Lily odbiera mu w tym ataku większy dostęp do tlenu, po czym miesza w jego sercu. To jest ostateczny atak Lily. Prawie wcale go nie używa. Zrobiła to tylko raz.
    - To... okropna śmierć... - wymamrotała Laurel.
    - Tak.

    ***

W tym samym czasie...

    Szła długim, mrocznym korytarzem. Po chwili jednak usłyszała czyjąś rozmowę. Uśmiechnęła się skrycie.
    - ~Most londyński upada, upada ~ - zanuciła. - ~Most londyński upada, my dear Lady.~
    W tej chwili zza ściany, jakby znikąd, pojawił się jej kolega. Uśmiechnęła się szerzej, pokazując kły.
    - Liza, co ty wyprawiasz ? - zapytał ostro. Dziewczyna zaśmiała się głośno. Jej krótkie, czarne włosy i przejrzyste oczy idealnie współgrały z bladą cerą. Jej kolega natomiast miał brązowe włosy i śniadą cerę.
    - Nudzę się, Jason. - zaapelowała.
    - Jesteś za mała, żeby chodzić tu o tak późnej porze.
    - Myślałam, że to nie problem ?
    - Mimo, iż jesteś wampirem, nadal masz tylko 10 lat.
    - Tak, tak. - machnęła ręką i ponownie zaczęła nucić jakąś melodię. - Jest jakaś robota ? Nudzi mi się... - powiedziała.
    - Jeśli chcesz, możesz poszukać pionka. - uśmiechnął się Jason.
    - He ? - zapytała Liz z rozbawieniem. - Brzmi zabawnie. - zaśmiała się głośno i poszła dalej w ciemny korytarz.


---------


    Witajcie :D Wena mi dopisuje, a ból głowy ustępuje ^^ Cieszę się, że ostatni rozdział wam się spodobał. W tym natomiast dowiecie się czegoś o Lily, dojdzie wątek z Kate (który, mogę powiedzieć – szybko się skończy.) oraz wreszcie pojawia się jakaś tam scenka z wampirami.
    OGŁOSZENIE:
    Teraz w zakładce „bohaterowie” możecie zobaczyć postaci z „strefy 27”. Tylko te, które dotychczas się pojawiły. Postaram się na bieżąco dodawać nowe biografie, kiedy pojawi się nowsza postać, mająca wpływ na główną fabułę.

Pozdrawiam.  

14 komentarzy:

  1. Ale szalejesz z rozdziałami ;) Cieszę się, że z Twoim samopoczuciem dużo lepiej i gratuluję wspaniałej weny bo muszę przyznać, że Ten i Poprzedni rozdział wyszedł Ci znakomicie ;) Ale do rzeczy..
    Sceny z Lily i Rivenem, czyli ta nieszczęsna skręcona kostka :) jeszcze bardziej pobudziła moją ciekawość do tych dwoje. Mam na myśli to, że nie mogę doczekać się jakieś sceny w stylu pocałunek, zakochane spojrzenia itp. Wiem, że Riven musi dojść do tego, ale zawsze coś poszło do przodu czyli (dogadywanie Kena z Vaicem) dobrze, że Ken powiedział mu "kto się czubi ten się lubi" przynajmniej trochę go wybudził i coś tam go naprowadzi. Dodatkowo złota prośba Maddy do Rivena, że musi ją chronić za wszelką cenę, gdyż Lily grozi niebezpieczeństwo. To również powinno wpłynąć za zbliżenie tych dwojga, ah widzisz jak ja kombinuję. Wszystko po to, żeby w końcu ujrzeć jakiś romantyczny wątek...;) Podobało mi się również rozmyślania Lauriel na temat członków strefy 27. Każdy tak naprawdę jest tajemniczy i skrywa jakiś sekret. Ciekawa jestem od kogo dziewczyna zacznie:>
    No i co scena z "nieznaną" strefą no super pomysł. Gratuluję. Jeszcze fajniej, że wymyśliłaś takową postać złośliwej Kate, bardzo szybko pochłonęłam ten moment z tą rozlaną niechcący herbatą. Jednak dalej nam nie wiadomo co to za strefa? Mam nadzieję, że w kolejnych rozdziale wiele się wyjaśni. I najlepsze zostawiłam na koniec. Trochę zastanawiałam się nad darem Lily. Czyli "głucha aria powietrza" bardzo oryginalnie nazwane, ale do końca nie widziałam związku z wizjami przeszłości. Jak ci to wytłumaczyć...Sam pomysł jest niesamowity to w jaki sposób opisałaś Arie, brak powietrza, dotarcie do serca - brawo - ale czemu to jest powiązane z wizjami przyszłości? Ogólnie mi to nie przeszkadza tylko jak to KV za dużo czasem wymyśli. Super obydwa rozdziały ;)
    Pozdrawiam
    KV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za komentarz ;) Cieszę się, że obydwa rozdziały ci się spodobały ^^ Co do Lily i Rivena - mogę spełnić twoją prośbę i wplątać jakiś romantyczny wątek, ale znając mnie pod koniec serii będzie tych wątków aż nadto :D
      Jeśli chodzi o głuchą arię powietrza, nie sądziłam, że ta nazwa jest w jakiś sposób dobra, więc mogę się przyznać, że długo nad nią myślałam. Ale odpowiadając na twoje pytanie: Jeśli chodzi o powiązanie tej arii z wizjami Lily, chodziło mi raczej o coś w rodzaju "świadome wizje". Czyli, że blondynka traci nad sobą kontrolę, podczas kiedy ma wizję, która mówi jej coś o konkretnej osobie (Lily gawędziła na ten temat z Kenem). Czyli można by rzec, że Lily wymusiła u siebie wizję, ale zrobiła to nieświadomie. To o to mi chodziło :)

      Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłam ;) Pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Z lekkim opóźnieniem, ale jestem ;) Łoo! Co tu się działo! Jestem zachwycona. Choroba Maddie, niebezpieczeństwo grożące Lily... Jestem pod wrażeniem ;) Bardzo mi się podobało, świetny rozdział. Już nie mogę się doczekać rozwinięcia tego. Mam nadzieję, że Maddie nie będzie nic poważnego ;) oby nie. No i tak w ogóle to kto zagraża Lily i czy to ma jakiś związek z jej przeszłością. Cudownie! No właśnie, a tak w ogóle to kiedy jakiś romans? Cały czas kibicuje Lily i Rivenowi a tu nic ;D Mam nadzieję, że niedługo coś rozkwitnie. Pomysł z nieznaną strefą jest fenomenalny. Czuję kłopoty na kilometr. To bardzo źle wróży, kiedy pojawia się ktoś obcy i oferuje pomoc, kiedy ktoś jej potrzebuje. Coś podejrzewam że ta cała Kate i inni z tej dziwnej strefy wcale tacy świeci nie są. A może ta strefa wcale nie jest strefą? Podstęp. Wyczuwam podstęp. Ta umiejętność Lily po prostu zwaliła mnie z nóg. Super pomysł. Zresztą myślę że ta baba zasłużyła na odrobinę braku powietrza. Nie powinna być taka wredna. Po tym znakomitym wpisie zdecydowanie chcę więcej ;) Cieszę się, że wracasz do zdrowia ;) Standardowo życzę weny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Kurczę, nie wiem od czego zacząć. Powinnam była zostawiać komentarze od samego początku, nie robiłam tego więc mam. Wpadłam tutaj przez to, że zostawiałaś opinie na blogu mojej poprzedniczki. Zaczęłam czytać, ale odpuściłam sobie wydukanie choćby fajnie. Może dlatego, że nigdy tego nie robiłam? Nie wiem, koniec końców już jestem i dziś pokrótce wyrażę swoje zdanie.
    Nie jest tajemnicą, że styl pisania stoi na najwyższym poziomie. Wszystko ma swoje miejsce, brak licznych powtórzeń, poprawność zapisu dialogów. Brawo. Może nie mnie to oceniać, jednakże brawo! :D Dodatkowo treść, nie nudziłam się ani przez moment czytając. Chciałam wiedzieć co dalej i się dowiedziałam, a teraz czekam na jeszcze więcej. Moją ulubioną postacią jest Riven. Od razu go pokochałam i wiedziałam, że będzie najlepszy, bądź chociaż znajdzie się w czołówce. Cóż, tak jak zawsze faworyzuję sobie dziewczyny, tak tu znalazł się facet! Co za niespodzianka! No i kibicuję jemu i Lily. Mimo, że mam uprzedzenia do tego imienia postać bardzo polubiłam. I zgadzam się - kto się czubi ten się lubi!
    Oni z pewnością będą razem, muszą być. Tak, mimo że ze mnie zwolenniczka akcji, przeważnie doszukuję się wątków miłosnych, ach! Maddie aż tak nie pokochałam, co nie zmienia faktu, że współczuję. Obie mają ciężko, jej to uprzykrzanie życia bohaterów! Jak ja to kocham :D Więcej powiem pod kolejnymi rozdziałami, z pewnością wolę opiniować jedną część całości niż ich osiem. Dlatego tak ramowo. Na sam koniec życzę weny (to już chyba jakaś tradycja na blogspocie, ale jak wszyscy, to ja też! :D) oraz czasu na pisanie, bo to moja zmora. Do siebie zaproszę, jednak w spamie. Ach i jeszcze Twoja muzyka! Również lubię właśnie taką! Tuż zaraz po klasycznym rocku. Nie bez przyczyny mam Amy Lee na avatarze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że wmieszasz w to wszystko jeszcze wampiry i szczerze powiedziawszy jestem ciekawa tego połączenia. Choć na razie szczerze powiedziawszy nie domyslam się jakie znaczenie w opowiadaniu będą miały. Co do naszych bohaterów, również uważam, ze to nie było zbyt mądre by iść za nieznajomą dziewczyną, która pojawia się znikąd i nie wiadomo gdzie prowadzi. Nie ufam za bardzo Rachel, a gdy czytałam, ze prowadzi ich do jakiegoś lasu to miałam złe przeczucia. Teraz jednak najbardziej obawiam się Valentiny. Ta kobieta ma w sobie coś, co mnie niepokoi. Poza tym Lily zareagowała dość gwałtownie na jej widok, a to utwierdza mnie w przekonaniu, że coś jest w niej nie tak. Zauważyłam, że zaczęli dobrze dogadywać się z Kenem. To dziwne, że tak szybko przekonali się do niego i że w ogóle on stanął po ich stronie. Oby tylko nie okazał się zdrajcą.

    Czekam na kolejny rozdział, a w międzyczasie zapraszam Cię na nowość do mnie:) Pozdrawiam i całuję!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak obiecałam, nadrabiam już zaległości. ;)
    Jestem bardzo zadowolona z tego rozdziału. Przeczytałam go bardzo szybko, pomimo tego, że wcale nie jest krótki. :P
    Najbardziej zastanawia mnie tajemnicza, nieznana strefa...coś mi w niej nie pasuje, te dziewczyny wydają się być zbyt sympatyczne i chętne do pomocy...
    Ale jestem Ci wdzięczna za to, że dodałaś do historii wampiry! Jak ja je kocham..:P
    Wybacz, że krótko, ale zabieram się za kolejny rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. " - Coś nie tak ? Mam coś na twarzy ? - zapytał, nieco dziwną reakcją blondynki.
    - Nie. -odparła chichocząc. - Po prostu nigdy jeszcze nie widziałam cię uśmiechniętego. Rób to częściej, nie wyglądasz wtedy tak groźnie. - jej odpowiedź zszokowała go. "
    Ojeju ojeju, bardziej słodko nie mogło być! :D Ale Lily i Ken? Jak zwykle nie spodziewałam się. ;D I tajemnicza - cały czas używam to słowo - strefa w środku lasu.. Mhm. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ken robi się słodki. Nie spodziewałam się, że to napiszę:)
    O matko, Lily ma straszny dar...Ale i tak ją lubię, jej nie można nie lubić:)

    Kim jest ta wampirzyca? I gdzie dokładnie jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wiem, ze Maddy chora, ja wiem, że muszą jej pomóc, ja wiem, ze do strefy 25 jeszcze daleko, ja wszystko wiem, ale nie rozumiem, jak można iść za nieznaną kobietą która pojawiła się znikąd i ślepo jej zaufać? Gratuluję pomysłowości dla Vaice'a. Poniekąd dowodzi ta grupą i liczyłam, że się nie zgodzi. Nie podoba mi się ta cała Rachel, a Kate to już wcale. jest wredna i samolubna i jak mogła podstawić nogę tej dziewczynie? Poniekąd jestem zadowolona z Lily, ze dała jej porządną nauczkę. należało jej się. Lecę dalej, mam nadzieję dzisiaj nadrobić wszystko, żeby w końcu być na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jakieś takie przeczucie... że będą kłopoty. -.- Zobaczymy czy się sprawdzi. Musze przyznać że według mnie dar Lily jest genialny. ;) W końcu nie każdy potrafi zabić spojrzeniem... I to dosłownie. :D Nie no ale na serio ciekawi mnie jaka była zanim straciła pamięć. Rzucała ludźmi po ścianach, pozbawiała ich tchu? Mordowała? Czy tylko mnie przerażają moje sadystyczne domysły? ;-; Ostatnia scenka z wampirami nie powiem była irytująco intrygująca. Jason pasuje mi idealnie na wampira bo cały czas mi się kojarzy z mordercą z Piątku Trzynastego :-)
    Lecę do kolejnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kate grrrr. .. jak ona mnie irytuje. Ta nieznana strefa wydaje się być podejrzana, wszyscy są w niej tacy mili. Mam nadzieje, że Maddy nic nie będzie, bardzo ją polubiłam. Czyżby Ken czuł coś do Lily. Dobry pomysł z tą arią powietrza. Interesuje mnie co było w wizji Lily.
    Rozdział cudowny pozdrawiam i życzę weny :) alex2708.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Meh, nie mogłam na początku połapać się w bohaterach, cholerka, szczególnie wtedy, gdy pojawiła się jeszcze ta w topiku i inna :c Teraz nagle polubiłam Kena :3 Ale jakoś kojarzy mi się tylko i wyłącznie z lalką ;-; No i jeszcze bond włosy x.x Jestem ciekawa co zobaczyła Lily i kto jest tymi końcowymi bohaterami *-* Och Lece do następnego :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na razie nie mogę się przemóc do polubienia Lilly, mam nadzieję, że nic się nie stanie Maddy, no i Rowan <3

    http://zasnute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Coś Ci się spodobało? Masz jakieś sugestie? Nie wahaj się o tym napisać!
SPAM dodajemy w zakładce do tego przeznaczonej.