środa, 9 lipca 2014

Witaj nowy świecie!


Witam. Jestem Jane Hatwey, może mnie znacie z mojego poprzedniego bloga (http://pisanietopasja.uchwycone-chwile.pl/). Byłam tam znana jako Vampire_girl123. Postanowiłam jednak przenieść się na bloggera, gdyż wydaje mi się bardziej zaawansowany. Zapraszam do czytania moich opowiadań, w zakładce Spam możecie zaprosić mnie do siebie, z przyjemnością do was zerknę i poczytam, w tej zakładce informujcie mnie również o nowościach.

W zakłądce "opowiadania" są wszystkie rozdziały opowiadania z mojego poprzedniego bloga, można je wszystkie przeczytać. Samo opowiadanie dokończę na tej stronie, po czym zacznę nowe :)
UWAGA! Blog nadal jest w fazie tworzenia. Nie jest jeszcze gotowy, więc proszę nie wytykać mi jakiś błędów, niedogodności ;D



1 komentarz:

  1. Witaj widzę że twoje opowiadanie zapowiada się ciekawie więc z niecierpliwością czekam nowego rozdziału

    Pozdrawiam Kuraj

    P.S zapraszam na nowy rozdział http://pieczecprzeznaczenia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Coś Ci się spodobało? Masz jakieś sugestie? Nie wahaj się o tym napisać!
SPAM dodajemy w zakładce do tego przeznaczonej.